Elmentem egy kiállításra, aminek Paris Hilton volt a témája... Tényleg! - North Park

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Elmentem egy kiállításra, aminek Paris Hilton volt a témája... Tényleg!

2009.03.20. | Tamás J. Bertalan

phfs.jpg

 

Azért szeretem a modern művészetet, mert ha helyén kezeli az ember, akkor nagyon szórakoztató tud lenni. Például azon a ponton, hogy az ajtón belépve kezedbe nyomják a piát, ott pozitív. Tegnap este voltam kiállításon, Paris Hilton: Fantasy and simulacrum, ez volt a címe, az alkotó vmi Iké Udé. Szerintetek?

 

Mutatom a fickót:

 

ikeude.jpeg

 

És ez még a gyengébb szettjei közül való!

 

A kiállítás maga olyan volt, mint a címe sejtetni engedte - Andy Warhol hatása, meg a társadalomkritika... vagy valami, amit talán annak szántak. Nem tudom, mennyire volt ez hatásos, a szemlélődők nagy része épp olyan volt, mint ezek a "műalkotások", szal jól lehetett rajtuk mulatni, extravagáns (szaknyelven: ocsmány) ruhák, frizurák, kiegészítők.

 

barrios11-19-1.jpg

 

Tekintve, hogy a délutánt a teraszon, a napsütést élvezvén sörözéssel töltöttem, egész érdekes élmény volt. Ma Szent Patrick napját ünnepelendő zöld ruhákba bújt csajokat fogok stírölni a közeli egységben árleszállított sört kortyolgatva... Rámfér lassan, mert már megint fél 5-kor feküdtem le.

Címkék: norvégia kiállítás művészet paris hilton oslo modern művészet iké udé



A bejegyzés trackback címe:

https://northpark.blog.hu/api/trackback/id/tr31014280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása