Visszaváltottam az üvegeket és dobozokat - North Park

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Visszaváltottam az üvegeket és dobozokat

2009.04.16. | Tamás J. Bertalan

p1000988.JPG

 

70 koronát kaptam értük, namármost ehhez tudni kell, hogy 1nok/doboz a kvóta, és a 0,33-as carlsbergeket, amelyeket még koppenhágából mentettem (vagy 30 db doboz), azért nem is adtak egy fillért sem. Egy IKEA-s zsákra volt szükségem hogy visszavigyem őket. 

 

Namármost, az a bizonyos törkölypálinka ami már egyszer emlegetve volt közös okádás kapcsán, az megint lecsapott kedd este. Szökdécseltem, végeztem a munkámat, egyszer csak kopogtatnak, hogy menjek a konyhára inni. Mondom: De nincs mit! Na lett, aminek meg is lett az eredménye... nem lett volna nagy probléma, ha másnap nem kell múzeumba mennem, bár legalább kipipálhatom, hogy már hánytam múzeumban. Érdekes élmény volt. Most neki kell állnom csomagolni, mert holnap hajnalban indulok tíznapos norvég körtúrára: Trondheim - Bergen - Stavanger. Szóval egy darabig nem leszek elérhető, esetleg ha valami baromi sürgős, akkor a norvég számomon el lehet kapni. 

Címkék: sör norvégia visszaváltás oslo rema 1000 bare öl



A bejegyzés trackback címe:

https://northpark.blog.hu/api/trackback/id/tr91069267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása